Twittershizzle: hoe het echt zit

Volgens het gezaghebbende weblog, Madbello.nl, ontvangt de organisatie van de Twittershizzle 10.000 Euro aan subsidie van de Gemeente Utrecht. Nu kunnen we wel heel ontkennend gaan reageren op deze berichtgeving, maar het is natuurlijk gewoon de harde waarheid.

Want hoe kunnen we anders iets moois arrrtty farrrrty neerzetten als een Twittershizzle? Wat zegt u? Zonder geld en met een beetje sponsoring en goodwill van medewerkers moet het ook lukken? Daar hadden we niet eens bij stil gestaan.

Maar goed, die 10.000 Euro is natuurlijk al binnen, dus het zou zonde zijn om het niet te gebruiken. Bas Paternotte zal zijn deel van het geld gebruiken om zijn rolgordijnen goed te laten bevestigen, Bert Brussen gebruikt zijn deel om een opvangtehuis voor indigo-kinderen op te richten en Gyurka Jansen laat wat Japanse houthakkersshirts overvliegen. Ikzelf zal mijn kwart opmaken aan bier en sigaretten.

Voor de rest wil ik jullie allen wijzen op het prachtfeest dat zal plaatsvinden op 9 februari in de Stairway te Utrecht.

16 Responses to “Twittershizzle: hoe het echt zit”


  1. 1 Dennismik 18/01/2010 om 14:22

    Japanse Houthakkersoverhemden zijn MASTER!

  2. 3 Dennismik 18/01/2010 om 14:44

    Postcodeloterij is een lange termijnproject. Ik zou willen dat hun vergunning niet verlengd wordt in 2012.

  3. 5 Dennismik 18/01/2010 om 14:51

    Als ik op schema blijf qua world domination zou ik in 2012 dictator van Nederland moeten zijn. Dus dat komt wel goed.

  4. 7 bif 18/01/2010 om 15:38

    Jullie zijn al net zo erg als die barebackers van Joop.nl

    Een feestje organiseren op kosten van de belastingbetalert en maar zeiken op die hakbars die ook subsidie krijgen voor hun backgammon bijeenkomsten.

    Als jullie echt ruggegraat hebben, dan wijzen jullie die 10.000 euri af.

  5. 11 madbello 18/01/2010 om 15:54

    WOW! Wat een eer ”gezaghebbende weblog” ??? Heb je het over mijn? Maar je hebt helemaal gelijk, helemaal uit mijn duim gezogen, was meer iets voor BB en Blog-Art van een tijd terug šŸ˜‰

    • 12 Levi Boitelle 18/01/2010 om 15:56

      Het erge is dat sommige mensen satire niet begrijpen. Maar goed. Dank voor de aandacht.

      (Zag ik niet ook jouw aanmelding in de mail voorbijkomen ;))

      • 13 madbello 18/01/2010 om 16:15

        Heb me niet aangemeld, haast geen dag ook op dinsdag, buiten het feit dat het geen plek is voor een buitenlandse analfabeet zo als ik, maar wel benieuwd naar de lijst van genodigden en zeker de moeite om dan weer een itempje van te maken.

  6. 14 Levi Boitelle 18/01/2010 om 16:16

    We houden je op de hoogte.

  7. 15 Melanie Chrissy 18/01/2010 om 20:01

    Ach houthakkers waarom niet?! (ehh…)


  1. 1 uberVU - social comments Trackback op 19/01/2010 om 05:10

Geef een reactie

Twitter

Archief


