Geen spoed, wel politie.

Afgelopen maandagnacht ben ik getuige geweest van de onkunde van de Amsterdamse politie. Na een avond stappen belandde ik in de Lange Leidsedwarsstraat, waar een aantal kleine groepjes van vier à vijf man nog wat stond na te praten over de avond. Op dat moment reed er een dienstwagen van de politie Amsterdam-Amstelland door de straat. Een jongen, duidelijk onder invloed, leek het hilarisch om op het dak van de auto te slaan. De agenten in kwestie deelden die mening niet, en de jongen werd zonder waarschuwing direct in de boeien geslagen. Daar valt op zich wat voor te zeggen, op een politie-auto slaan is gewoon dom. De vrienden van de jongen, die iets verderop stonden, waren het hier niet mee eens en begonnen op luide toon hun ongenoegen te tonen. Hierop reed een motoragent in op het groepje.

Lees verder op DeJaap.nl

1 Response to “Geen spoed, wel politie.”


  1. 1 ErnstJan 17/04/2010 om 15:58

    En dat is dan wel weer grappig want er zijn al teveel motoragenten die net niks doen als je ze nodig hebt teminste zo ken ik ze en ze doen maar wat maar paar jaar geleden was me sleutel kwijt en me portemonnee gestolen en ze deden niks terwijl ik ze hard nodig had. en de grap is dan dat ze aan elkaar vertellen van er is niks maar er is wel wat en daarom moet ik die gasten niet want in Nederland hebben dan die motoragenten niks te zoeken maar dan weet ik dus niet waarom ze er zijn en dat heb je soms.


Geef een reactie

Twitter

Archief


